關於婚宴的二三事 + 東海薈拉斐特 開幕活動剪影

Loading

我是個很怕參加婚宴的人,除非對方是要好的朋友,或者正合作緊的同事,才會俾面出席他們的婚宴,否則我寧願缺席。

小時候,郤常跟父母去飲結婚酒,總是扮得我靚靚仔仔赴會,雖然悶悶地,但都係乖乖地坐足成晚。

細個時,成日都唔明白點解要等到九點半後才開席,點解要睇人打牌,點解新娘都化幾呎厚的大戲妝,又要換衫,我食食下翅又要停低等你敬酒。可能因為太悶,餸菜大部份都唔好食,但又要俾足人情,所以,母親教落,一定要食足咁多道菜,最後又一定要攞幾個橙走,才對得住自己。

婚宴最有趣的地方,我看並非睇一對新做Show,而是偷聽台下賓客對新人和主家的冷嘲熱諷,不幸地,大部分人都總會有些mean爆的親戚朋友。常去婚宴的朋友,聽到的說話可能mean過我見的千百倍吧!

為避免出醜,婚宴簡單些,影下相,餸菜好好睇睇咪算囉,咁辛苦又要俾人笑做咩呢!

img_20160922_151657

關於婚宴,早前我少有地出席了一個婚宴的Event。位於尖沙咀The ONE的12樓,東海薈夥拍婚禮服務專家拉斐特,組成「東海薈拉斐特」的婚宴專用場地。當然,平日都繼續供應酒樓食物的。

img_20160922_155657

活動上,展出了最新款的婚紗,除了傳統的白色婚紗外,還有其他設計,以及其他顏色,一樣顯得高貴。

新郎都要型埋一份! 我都想要一套這樣的男士禮服。

婚紗展最後由一對穿著英國皇室威廉王子大婚的婚紗禮服來進場,好有氣派。是否要有樣學樣呢? 你自己衡量啦!

婚宴的菜色都好重要,東海薈特色為新店設計了一些新的婚宴菜色,例如上湯煎釀蟹鉗、法式牛油果焗海鮮、開心果蛋撻仔、霧之戀人芒果布甸等,賣相和烹煮上,都好有特色。加入了一些西餐元素,既減少了肥膩感,又增加了吸引力,令人食慾增,便可盡量減少浪費食物,最重要是俾人情都俾得值。

結婚始終是開心事,在華麗的環境擺酒,新人和賓客應該都會高興的。

 20160922_092542458_ios img_20160922_152106

東海薈拉斐特East Ocean Lafayette

地址: 尖沙咀彌敦道100The ONE 12

電話: +852 2698 0990

 

想知道我的最新動態,請關注Facebook專頁:  YFL 生活博客 

Instagram: kelvinyfl
Instagram

新增回應